امروز 15 آذر 1398

اطلاعیه نهایی

 

توجه :  به دلیل وجود اشکال در سیستم مخابرات کشوری، ممکن است تماس با دانشگاه از شماره‌های ثابت امکانپذیر نباشد،در صورت عدم امکان تماس،  لطفا از تلفن همراه خود جهت تماس با دانشگاه فسا استفاده فرمائید.

 

با درود بر روح مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) و با درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ، پذیرش شما را در دانشگاه فسا، عرصه علم، تحقیق و پرورش، تبریک می گوییم . امید است در سایه لطف خداوند بلند مرتبه بیش از پیش موفق باشید .

قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی سال 1398 در دانشگاه فسا: فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه فسا به 2 صورت ثبت نام اینترنتی و حضوری می باشد که انجام هر دو نوع ثبت نام ، الزامی است.

1-     ثبت نام اینترنتی :

ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان طی روز های مورخ 27لغایت 30 شهریورماه 1398 از طریق مراجعه به وب سایت دانشگاه فسا به آدرس www.fasau.ac.ir یا با استفاده از لینک :

http://pershiess.fasau.ac.ir/sess/script/spclogin.aspx

انجام می شود. لازم است برای ثبت نام اینترنتی ، حتماً از قبل ، اسکن مدارک مورد نیاز که در این قسمت آمده است تهیه شده باشد:

نظام آموزشی سالی واحدی

  • عكس (عکس 4×3 با رزولوشن 300dpi و فرمت jpg )
  • تصوير همه صفحات شناسنامه (سه فايل )
  • تصویر مدرك سربازي (براي برادران)
  • تصویر کارت ملي
  • تصویر حکم مرخصي سالانه و يا گواهي موافقت با ادامه تحصيل (جهت شاغلين)
  • تصویر ريز نمرات سه ساله متوسطه
  • تصویر ريز نمرات پيش دانشگاهي
  • تصویر گواهي پايان تحصيلات سه ساله متوسطه یا گواهی موقت سه ساله متوسطه
  • تصویر گواهي پايان تحصيلات دوره پيش دانشگاهي یا گواهی موقت دوره پيش دانشگاهي
  • کلیه مدارک مندرج به جز عکس باید دارای رزولوشن 150dpi و فرمت jpg باشد)
  • توجه : حجم هریک از فایل های فوق الذکر حداکثر می تواند KB  300 باشد .

نظام آموزشی جدید(6-3-3)

1-     تصویر اصل یا گواهي موقت پايان تحصيلات ‌‌دوره دوم متوسطه (در ثبت نام اینترنتی جایگزین )

2-     فرم 602(گزارش كلي سوابق تحصيلي پايه‌هاي دهم تا دوازدهم)( جایگزین تصویر گواهی پیش دانشگاهی)

3-     تصویر كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبيرستان (پايه دهم تا دوازدهم)

 

(در صورت داشتن مشکل در ورود تاریخ در باکس مورد نظر..کلید space bar از صفحه کلید را انتخاب کرده و با توجه به جدول مشاهده شده، تاریخ را وارد نمایید. در صورت غیر فعال بودن پاپ آپ را در مرورگر فعال نمایید)

راهنمای فعال کردن پاپ آپ

 

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:  دانلود فایل راهنما

۱- ورود به سایت دانشگاه فسا به آدرس www.fasau.ac.ir

۲- مشاهده لینک ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه فسا و کليک بر روی لینک ثبت نام

۳- درج شماره داوطلبی، شماره شناسنامه وکد ملی و تایید آن

۴- دریافت شناسه کاربری و رمز عبور و مشاهده لینک ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و تایید آن

۵- مشاهده سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه فسا و درج شماره کاربری و رمز عبور و تایید آن

۶- مشاهده دستور العمل ثبت نام و مطالعه دقیق آن

۷- تکمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آنها. بدیهی است که تکمیل هریک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد.

تذکر مهم:

  • کلیه پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه) لازم است در زمان ثبت نام اینترنتی نسبت به پرداخت مبلغ 3000000ریال (سه میلیون ریال) اقدام نمایند.
  • نکته* در زمان ثبت نام اینترنتی اطلاعات مربوط به بانک و غیره را تکمیل نموده و بعد گزینه ذخیره و ارسال را انتخاب نمایید.

**تذکر: رقم فوق بصورت علی الحساب بوده و متناسب با تعداد واحدهای انتخابی برای دانشجویان در ترم اول 98 محاسبه مربوط به آن صورت خواهد گرفت و مابه التفاوت آن در ترم دوم 98 با دانشجو تسویه می گردد./

  • پرداخت مبلغ 350000 ریال بابت صدور کارت دانشجویی ،وجه ثبت نام و بیمه (از طریق سامانه به صورت اینترنتی) برای کلیه پذیرفته شدگان ضروری می باشد.

 

 2-    ثبت نام حضوری :

پس از اتمام ثبت نام اینترنتی لازم است پذیرفته شدگان با دردست داشتن اصل و کپی مدارک ذیل بر اساس برنامه زمان بندی زیر به دانشگاه فسا مراجعه نمایید.

توجه: عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام حضوری به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ضمناً حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است

   زمان مراجعه حضوری :

 

روزهای یک شنبه مورخ 31/06/98 (پذیرفته شدگانی که حرف اول نام فامیل آنها با حروف الف تا ز می باشد ) و روز دو شنبه مورخ 01/07/98 (پذیرفته شدگانی که حرف اول نام فامیل آنها با حروف س تا ی می باشد ) از ساعت 8 صبح لغایت 13:45 و 13:45 لغایت 15:30 می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان:

دانلود مدارک (مدارک به ترتیب زیر در پرونده دانشجو بایگانی می گردد. لطفا در روز ثبت نام به ترتیب ردیف های ذکر شده در جدول ذیل مدارک را آماده نمایید)

 

  نظام 3-3-6 کپی   نظام ترمی واحدی
1 کپی تمام صفحات شناسنامه 2 سری   1 کپی تمام صفحات شناسنامه 2سری
2 کپی کارت ملی 2سری ( پشت و رو)   2 کپی کارت ملی 2سری
3 اصل گواهي موقت پايان تحصيلات ‌‌دوره دوم متوسطه   3 اصل گواهی موقت متوسطه
4 اصل فرم 602   4 اصل گواهی موقت پیش دانشگاهی          
5 اصل کارنامه دهم تا دوازدهم   5 اصل کارنامه متوسطه
6 کپی برابر اصل کارت پایان یا معافیت از خدمت   6 اصل کارنامه پیش دانشگاهی  
7 کپی صفحه اول دفترچه بیمه   7 کپی برابر اصل کارت پایان یا معافیت از خدمت
8 رسید تأئیدیه تحصیلی سه ساله   8 کپی صفحه اول دفترچه بیمه
9 کپی مدارک بالا به ترتیب ذکر شده   9 رسید تأئیدیه تحصیلی پیش دانشگاهی
10 اصل گواهی پایان نحصیلات (در کاور ، عدم پانچ، سمت چپ پرونده)   10 کپی مدارک بالا به ترتیب ذکر شده
11 عکس 6 قطعه □ ( سمت چپ پرونده)   11 اصل گواهی پیش دانشگاهی ... (در کاور ، عدم پانچ، سمت چپ پرونده)
      12 اصل گواهی متوسطه   (در کاور ، عدم پانچ، سمت چپ پرونده)

 

*****دانشجوی اخراجی یا انصرافی ... اصل فرم انصراف از تحصیل

 

 

رديف مورد (ديپلم ‌يا مدرك‌ تحصيلي) نوع مدرك توضيح و موارد بررسي  
2-1 نظام آموزشي سالي واحدي يا ترمي ‌واحدي - اصل مدرك يا گواهي پايان دوره پيش‌دانشگاهي با مهر و امضاي مدير مركز پيش‌دانشگاهي با درج رشته تحصيلي، بخش و شهرستان محل اخذ مدرك پيش‌دانشگاهي.

- تاريخ اخذ دوره پيش‌دانشگاهي در هر يك‌ از رشته‌هاي تحصيلي نيمسال اول بايد حداكثر تا پايان 98/06/31 و براي رشته‌هاي تحصيلي پذيرش براي نيمسال دوم بايد حداكثر تا تاريخ 98/11/30 باشد در غير اينصورت قبولي فرد "كان‌لم‌يكن" خواهد بود.

- بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌اخذ مدرك‌ دوره‌‌ پيش‌دانشگاهي، اخذ ديپلم‌ و سال ‌ماقبل ‌از ديپلم‌ مي‌بايست با سه‌ سال تحصيل مندرج در ليست يكسان باشد.

 
2-2 - اصل ‌مدرك ‌‌يا گواهي ‌‌ديپلم ‌‌متوسطه‌ ‌نظام‌ آموزشي ترمي واحدي / سالي واحدي با مهر و امضاي مدير دبيرستان ‌و ‌يا هنرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرك.  
2-3 - اصل ‌مدرك‌ و ‌يا گواهي ‌سال‌ ما قبل ‌ديپلم‌ با مهر و امضاي مدير دبيرستان ‌و ‌يا هنرستان ‌با درج بخش و شهرستان‌ محل اخذ مدرك.  
2-4 - اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه نظام ‌نظام‌ آموزشي ترمي واحدي / سالي واحدي (رياضي‌ فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني و علوم و معارف اسلامي) در هر يك‌ از سال‌هاي 1384 به بعد با امضاء و مهر دبيرستان يا سازمان آموزش و پرورش.

- بررسي دقيق نمرات دروس مؤثر در كارنامه با نمرات مندرج در ليست‌ها و يا اطلاعات دريافتي از پرتال‌سازمان.

- عنوان ديپلم و پيش‌دانشگاهي ارائه شده با عنوان ديپلم و پيش‌دانشگاهي مندرج در فايل اطلاعات يكسان باشد.

 
2-5 - اصل كارنامه تحصيلي دوره پيش‌دانشگاهي (رياضي ‌فيزيك، علوم‌تجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي و هنر) از سال 1391 با امضاء و مهر دبيرستان يا سازمان آموزش و پرورش  
3-1

نظام آموزشي جديد

(3-3-6)

- اصل ‌مدرك ‌‌يا گواهي موقت پايان تحصيلات ‌‌دوره دوم متوسطه با مُهر و امضاي مدير دبيرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرك.

- تاريخ اخذ مدرك تحصيلي پايه دوازدهم در هر يك‌ از رشته‌هاي تحصيلي براي نيمسال اول بايد حداكثر تا پايان 98/06/31 و براي رشته‌هاي تحصيلي پذيرش در نيمسال دوم بايد حداكثر تا تاريخ 98/11/30 باشد در غير اينصورت قبولي فرد "كان‌لم‌يكن" خواهد بود.

- بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌اخذ مدرك‌ تحصيلي پايه‌هاي دهم‌ تا دوازدهم، مي‌بايست ‌با سه ‌سال تحصيل‌ مندرج در ‌ليست‌ يكسان باشد.

 
3-2  
- فرم 602 (گزارش كلي سوابق تحصيلي پايه‌هاي دهم تا دوازدهم) قابل دريافت از دبيرستان محل تحصيل با مهر و امضاي مدير يا معاون اجرايي دبيرستان.  
3-3 - اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبيرستان (پايه دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبيرستان يا ادارت آموزش و پرورش. - بررسي دقيق نمرات دروس مؤثر در كارنامه با نمرات مندرج در ليست‌ها ويا اطلاعات دريافتي از پرتال‌سازمان.  
4 دانشجويان: اخراجي آموزشي و يا انصرافي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي - اصل فرم انصراف از تحصيل -دانشجويان اخراجي آموزشي و يا دانشجوي انصرافي دوره روزانه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي حداكثر تا تاريخ 97/12/25 لازم است فرم انصراف از تحصيل و گواهي تسويه حساب كامل تأييد شده دانشگاه و اداره كل امور دانشجويان داخل ارائه نمايند. (فرم شماره 2 ص 65 دفترچه شماره 1)  
5 دارندگان مدرك‌ معادل‌كارداني‌ - اصل مدرك و يا گواهي دانش‌آموختگي در دوره‌ي معادل. - در خصوص ‌دارندگان ‌مدرك‌ معادل‌ مفاد بخشنامه شماره 2/77633مورخ 92/05/28 معاونت ‌آموزشي‌ وزارت‌ متبوع‌ ملاك ‌عمل بوده و بررسي‌هاي لازم مي‌بايست براساس اين بخشنامه صورت‌ گيرد. ضمناً قبولي ‌پذيرفته‌شدگان داراي مدرك معادل كه مشمول مفاد بخشنامه‌ مذكور نمي‌باشند، لغو خواهد شد.  
6 دارندگان‌ مدرك كارداني دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي - اصل و يا گواهي مدرك دوره كارداني (فوق ديپلم). - تاريخ اخذ مدرك ‌كارداني براي رشته‌هاي تحصيلي نيمسال اول بايد حداكثر تا پايان 98/06/31 و براي رشته‌هاي تحصيلي پذيرش براي نيمسال دوم بايد حداكثر تا تاريخ 98/11/30 و مشخص بودن وضعيت نظام وظيفه براي آقايان باشد در غير اينصورت قبولي فرد "كان‌لم‌يكن" خواهد بود.  
       
7 دارندگان مدرك كارداني پيوسته

- اصل‌ و يا گواهي ‌مدرك‌ كارداني‌ پيوسته ‌آموزشكده‌هاي فني‌ و حرفه‌اي، دانشگاه جامع‌ علمي كاربردي و يا دانشگاه آزاد اسلامي.

- اصل يا گواهي تحصيلي سال اول، دوم و سوم دبيرستان و يا هنرستان با مهر و امضاي مدير دبيرستان‌ و ‌يا هنرستان با درج بخش و شهرستان‌ محل اخذ مدرك.

- مدرك كارداني پيوسته بدون شرط معدل به جاي مدرك پيش‌دانشگاهي‌براي پذيرفته‌شدگان ملاك عمل ‌و قابل‌قبول مي‌باشد‌.

- با قيد تاريخ اخذ مدرك ‌كارداني براي رشته‌هاي تحصيلي نيمسال اول بايد حداكثر تا پايان 98/06/31 و براي رشته‌هاي تحصيلي پذيرش در نيمسال دوم بايد حداكثر تا تاريخ 98/11/30 باشد در غير اينصورت قبولي فرد "كان‌لم‌يكن" خواهد بود.

- شرط معدل براي ثبت‌نام ملاك نمي‌باشد.

 

- بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌اخذ سال تحصيلي اول، دوم و سوم ‌مي‌بايست با سه‌‌سال ذكر شده در ليست يكسان‌ باشد.

- ديپلمه‌هاي ‌فني مشمول سوابق نمي‌شوند.

 
8 كارمندان دولت - اصل‌ حكم‌ مرخصي‌ سالانه ‌ياموافقت‌رسمي‌وبدون ‌قيدوشرط. -------------------------------------------  
9 گواهي اشتغال - تصوير حكم كارگزيني براي كاركنان رسمي، پيماني، شاغلين‌ و بازنشستگان‌ وزارتخانه‌هاي علوم، تحقيقات و فناوري ‌و بهداشت‌، درمان و آموزش پزشكي و ساير مؤسسات آموزشي تابعه وزارتخانه‌هاي مذكور. ------------------------------------------  
10 كاركنان ‌رسمي ‌وزارت‌ علوم، تحقيقات و فناوري، دانشگاه‌ها و مؤسسات ‌آموزشي و پژوهشي وابسته پذيرفته‌شده در ‌رشته‌هاي‌‌ تحصيلي‌‌ نوبت ‌دوم (شبانه) - اصل‌ حكم ‌استخدامي و يا گواهي رسمي مشمول سازمان اداري و استخدامي كشور. ------------------------------------------  
11 كاركنان دانشگاه‌ها و دانشكده‌هاي علوم پزشكي پذيرفته‌ شده در ‌‌رشته‌هاي‌‌ تحصيلي‌ نوبت‌ دوم (شبانه) - اصل‌ گواهي مبني بر داشتن شرايط بومي و همچنين داشتن حداقل 3 سال سابقه يكي از انواع استخدام در استان محل قبولي. -------------------------------------------  
12 كليه ‌پذيرفته‌‌شدگان‌ - اصل شناسنامه به انضمام 2 نسخه تصوير از تمام صفحات آن -------------------  
13 - اصل كارت ملي به انضمام دو برگ تصوير پشت و روي آن -------------------  
14 - 6 ‌قطعه ‌عكس‌ تمام‌رخ ‌4×3 تهيه ‌شده ‌در سال جاري --------------------  
15 - اصل‌ و كپي دفترچه بيمه (در صورت دارا بودن) اعم از خدمات درماني، تأمين اجتماعي، ارتش و... -------------------  
16 ------------------- - بايد واجد شرايط‌ عمومي ‌قيد شده ‌در دفترچه راهنماي و ثبت‌نام شركت در آزمون (شماره 1) باشند.  
17 كليه ‌پذيرفته‌‌شدگان (برادران) - مدرك‌ ‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه. - با توجه ‌به ‌يكي از بند‌هاي مندرج در صفحات 20 تا 22 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون (شماره 1)  

 

قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه:

-کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا ذکر گردیده مدارک زیر جهت تشکیل پرونده جهت ارائه به نظام وظیفه تهيه نمایند.

  1. یک نسخه کپی کارت ملی
  2. یک نسخه کپی شناسنامه
  3. یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی
  4. یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی
  5. تكميل فرم درخواست صدور معافيت تحصيلي توسط دانشگاه زمان ثبت نام

مدارک مورد نیاز جهت اسکان در خوابگاههای دانشجوئی:

1- پرداخت مبلغ 2000000ریال به حساب شماره 0105541618002 نزد بانک ملی ایران به نام تمرکز وجوه درآمد دانشگاه فسا جهت ودیعه خوابگاه (بصورت حضوری در روز ثبت نام و از طریق دستگاه کارت خوان انجام می پذیرد.)

2- پرداخت هزینه خوابگاه دختران به شرح جدول ذیل به حساب شماره 2172013014006 نزد بانک ملی به نام خوابگاه دانشگاه فسا (بصورت حضوری در روز ثبت نام و از طریق دستگاه کارت خوان انجام می پذیرد.)

**** تذکر: در روز ثبت نام هیچگونه وجهی به صورت  نقدی دریافت نخواهد شد و کلیه پرداخت ها تنها از طریق دستگاه کارت خوان موجود در محل ثبت نام صورت می گیرد.

3-پرداخت هزینه خوابگاه  (بصورت حضوری و نقدی )

 

نام خوابگاه خوابگاه نوع پذیرش ظرفیت اتاق ودیعه خوابگاه(ریال) شهریه ترم(ریال) مجموع(ریال)
خوابگاه شهید بهشتی پسران روزانه 8نفره 2000000 2004750 4004750
خوابگاه شهید بهشتی پسران شبانه 8نفره 2000000 3343500 5343500
خوابگاه سهند دختران روزانه و شبانه 4نفره 2000000 5000000 7000000

 

مسئول امور خوابگاه : آقای درستکار 07153153222

نکته: در خوابگاه برادران، اتاق‌های دو و شش نفره به دانشجویان ورودی جدید تعلق نمی‌گیرد.

 

 

 توجه:

-          پذیرفته شدگان خانواده های محترم شاهد ، جانباز و ایثارگر لازم است نسبت به تکمیل فرم مربوطه (ارائه شده در اطلاعیه ثبت نام) اقدام فرمایند.

تلفن های  تماس با آموزش 07153152222،  07153152232، 07153152242 و 07153152252

ساعات کاری در طول هفته: شنبه الی چهارشنبه 7:30-13:45 زمان استراحت:15:30-13:45

 

ثبت نام کارنامه سلامت جسم 1398

کلیه پذیرفته شدگان لازم است نسبت به ثبت نام کارنامه سلامت جسم 98 از طریق مراجعه به لینک زیر اقدام فرمایند و  پرینت کاربرگ و کد پیگیری را از وب سایت گرفته، در روز ثبت نام به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه فسا   تحویل نمایند:

لینک کارنامه سلامت جسم: https://portal.saorg.ir/physicalhealth

نکات لازم در این رابطه :

-          داشتن ایمیل و شماره همراه دانشجو جهت دریافت کد پیگیری الزامی می باشد.

-          جهت استفاده از کارتابل بهتر است از مرورگر Internet Explorer  استفاده فرمایید.

 فایل راهنمای تکمیل کارنامه سلامت جسم 1398

 

-          جهت رفع هرگونه ابهام در زمینه کارنامه سلامت جسم و بهداشت و تغذیه  می توانید با شماره 07153153232 به نام آقای اسکندری " کارشناس بهداشت و تغذیه دانشگاه " تماس حاصل فرمایید.

 

 بسمه تعالی

لینک آدرس سامانه کارنامه سلامت روان دانشجویان ورودی جدید که باید قبل از حضور جهت ثبت نام در دانشگاه به انجام رسانند

کارنامه سلامت روان: https://portal.saorg.ir/mentalhealth