
اطلاعیه ها
بسمه تعالی
با درود بر روح مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) و با درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنهای ، پذیرش شما را در دانشگاه فسا، عرصه علم، تحقیق و پرورش، تبریک میگوییم . امید است در سایه لطف خداوند بلند مرتبه بیش از پیش موفق باشید .
دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه فسا به 2 صورت ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک به صورت پستی و کاملاً غیرحضوری و اینترنتی به انجام خواهد رسید. انجام هر دو نوع ثبت نام، الزامی است .
1- ثبت نام اینترنتی:
لینک ثبت نام دانشجویان ورودی 99 | http://pershiess.fasau.ac.ir/sess/script/spclogin.aspx |
زمان ثبت نام اینترنتی | 12/08/1399 لغایت 16/08/1399 |
شروع کلاس ها | 18/08/1399 |
برگزاری کلاس ها با استفاده از سیستمهای آموزش الكترونیكی و مجازی می باشد.کلیه دانشجویان می بایست راهنمای استفاده از سیستمهای آموزش الكترونیكی که در سایت دانشگاه فسا درج شده است را بدقت مطالعه نمایند. |
قبل از شروع به انجام فرآیند ثبتنام اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل آمده و به تایید دفاتر اسناد رسمی محل سکونت خود رسیده است، تهیه نمایید (عکس 4×3 با رزولوشن 300 dpi و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشن 150dpi و فرمت jpg).
مراحل ثبت نام اینترنتی به صورت کامل در فایل راهنما توضیح داده شده است (این فایل متعاقباً در سایت دانشگاه فسا در اختیار قرار خواهد گرفت).
۲ -ارسال اصل مدارک از طریق پست پیشتاز
ارسال کلیه مدارک تحصیلی باید از طریق پست پیشتاز ارسال گردد و رسید پستی درفرآیند ثبت نام در اتوماسیون آموزشی بارگذاری شود.
مدارک مورد نیاز که باید بصورت پستی ارسال گردد به شرح زیر است:
الف- مدارک تحصیلی: اصل و کپی مدارک تحصیلی.
ب- مدارک شناسایی: 6 قطعه عكس 4×3 و تصویر برابر با اصل تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی.
ج- نظام وظیفه(آقایان): مشخص کردن وضعیت نظام وظیفه اعم از کارت پایان خدمت، کارت معافیت پزشكیکارت معافیت دائم و... .
لازم به ذکر است تصویر آنها در دفاتر اسناد رسمی مورد تایید قرار گیرد.
توجه:
کلیه مدارک می بایست به صورت کامل ارسال گردد. چنانچه مدارک ارسالی و مدارکی که در فرایند بارگذاری می شود با هم تطابق نداشته باشد ثبت نام کن لم یکن تلقی می گردد. بنابراین در ارسال مدارک و انجام مراحل فرایند ثبت نام دقت کامل بعمل آید./
مدارک لازم:
رديف | مورد (ديپلم يا مدرك تحصيلي) | نوع مدرك | توضيح |
1 |
نظام آموزشي سالي واحدي يا ترمي واحدي |
1- اصل و کپی مدرك يا گواهي پايان دوره پيشدانشگاهي با مهر و امضاي مدير مركز پيشدانشگاهي با درج رشته تحصيلي، بخش و شهرستان محل اخذ مدرك پيشدانشگاهي. |
- تاريخ اخذ دوره پيشدانشگاهي در هر يك از رشتههاي تحصيلي نيمسال اول بايد حداكثر تا پايان 31/06/1399 و براي رشتههاي تحصيلي پذيرش براي نيمسال دوم بايد حداكثر تا تاريخ 30/011/1399 باشد در غير اينصورت قبولي فرد "كانلميكن" خواهد بود. |
2- اصل مدرك يا گواهي ديپلم متوسطه نظام آموزشي ترمي واحدي / سالي واحدي با مهر و امضاي مدير دبيرستان و يا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرك. | |||
3- اصل مدرك و يا گواهي سال ما قبل ديپلم با مهر و امضاي مدير دبيرستان و يا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرك. | |||
4- اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه نظام نظام آموزشي ترمي واحدي / سالي واحدي (رياضي فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني و علوم و معارف اسلامي) در هر يك از سالهاي 1384 به بعد با امضاء و مهر دبيرستان يا سازمان آموزش و پرورش. | |||
5- اصل كارنامه تحصيلي دوره پيشدانشگاهي (رياضي فيزيك، علومتجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي و هنر) از سال 1391 با امضاء و مهر دبيرستان يا سازمان آموزش و پرورش. | |||
2 |
نظام آموزشي جديد (3-3-6) |
- اصل مدرك يا گواهي موقت پايان تحصيلات دوره دوم متوسطه با مُهر و امضاي مدير دبيرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرك. |
- تاريخ اخذ مدرك تحصيلي پايه دوازدهم در هر يك از رشتههاي تحصيلي براي نيمسال اول بايد حداكثر تا پايان 31/06/1399 براي رشتههاي تحصيلي پذيرش در نيمسال دوم بايد حداكثر تا تاريخ 30/11/1399باشد در غير اينصورت قبولي فرد "كانلميكن" خواهد بود. |
- فرم 602 (گزارش كلي سوابق تحصيلي پايههاي دهم تا دوازدهم) قابل دريافت از دبيرستان محل تحصيل با مهر و امضاي مدير يا معاون اجرايي دبيرستان. | |||
- اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبيرستان (پايه دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبيرستان يا ادارت آموزش و پرورش. | |||
3 | دانشجويان: اخراجي آموزشي و يا انصرافي دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي |
- اصل فرم انصراف از تحصيل -دانشجويان اخراجي آموزشي و يا دانشجوي انصرافي دوره روزانه دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي حداكثر تا تاریخ 31/02/1399 فرم انصراف از تحصيل و گواهي تسويه حساب كامل تأييد شده دانشگاه و اداره كل امور دانشجويان داخل ارائه نمايند. |
|
4 | دارندگان مدرك معادلكارداني |
- اصل مدرك و يا گواهي دانشآموختگي در دورهي معادل. |
- در خصوص دارندگان مدرك معادل مفاد بخشنامه شماره 2/77633مورخ 92/05/28 معاونت آموزشي وزارت متبوع ملاك عمل بوده و بررسيهاي لازم ميبايست براساس اين بخشنامه صورت گيرد. ضمناً قبولي پذيرفتهشدگان داراي مدرك معادل كه مشمول مفاد بخشنامه مذكور نميباشند، لغو خواهد شد. |
5 | دارندگان مدرك كارداني دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي | - اصل و يا گواهي مدرك دوره كارداني (فوق ديپلم). | - تاريخ اخذ مدرك كارداني براي رشتههاي تحصيلي نيمسال اول بايد حداكثر تا پايان 1399/06/31 براي رشتههاي تحصيلي پذيرش براي نيمسال دوم بايد حداكثر تا تاريخ 30/11/1399و مشخص بودن وضعيت نظام وظيفه براي آقايان باشد در غير اينصورت قبولي فرد "كانلميكن" خواهد بود. |
6 | دارندگان مدرك كارداني پيوسته |
- اصل و يا گواهي مدرك كارداني پيوسته آموزشكدههاي فني و حرفهاي، دانشگاه جامع علمي –كاربردي و يا دانشگاه آزاد اسلامي. - اصل يا گواهي تحصيلي سال اول، دوم و سوم دبيرستان و يا هنرستان با مهر و امضاي مدير دبيرستان و يا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرك. - مدرك كارداني پيوسته بدون شرط معدل به جاي مدرك پيشدانشگاهيبراي پذيرفتهشدگان ملاك عمل و قابلقبول ميباشد. |
- با قيد تاريخ اخذ مدرك كارداني براي رشتههاي تحصيلي نيمسال اول بايد حداكثر تا پايان 31/06/1399 و براي رشتههاي تحصيلي پذيرش در نيمسال دوم بايد حداكثر تا تاريخ30/11/1399 باشد در غير اينصورت قبولي فرد "كانلميكن" خواهد بود. - شرط معدل براي ثبتنام ملاك نميباشد. |
- بخش و شهرستان محل اخذ سال تحصيلي اول، دوم و سوم ميبايست با سهسال ذكر شده در ليست يكسان باشد. - ديپلمههاي فني مشمول سوابق نميشوند. |
|||
7 | كارمندان دولت | - اصل حكم مرخصي سالانه ياموافقترسميوبدون قيدوشرط. | ------------------------------------------- |
8 | گواهي اشتغال | - تصوير حكم كارگزيني براي كاركنان رسمي، پيماني، شاغلين و بازنشستگان وزارتخانههاي علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و ساير مؤسسات آموزشي تابعه وزارتخانههاي مذكور. | ------------------------------------------ |
9 | كاركنان رسمي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، دانشگاهها و مؤسسات آموزشي و پژوهشي وابسته پذيرفتهشده در رشتههاي تحصيلي نوبت دوم (شبانه) | - اصل حكم استخدامي و يا گواهي رسمي مشمول سازمان اداري و استخدامي كشور. | ------------------------------------------ |
10 | كاركنان دانشگاهها و دانشكدههاي علوم پزشكي پذيرفته شده در رشتههاي تحصيلي نوبت دوم (شبانه) | - اصل گواهي مبني بر داشتن شرايط بومي و همچنين داشتن حداقل 3 سال سابقه يكي از انواع استخدام در استان محل قبولي. | ------------------------------------------- |
11 |
کلیه پذیرفته شدگان |
- تصویر شناسنامه از تمام صفحات آن با مهر و تایید دفتر اسناد رسمی |
- بايد واجد شرايط عمومي قيد شده در دفترچه راهنماي و ثبتنام شركت در آزمون (شماره 1) باشند. |
- تصویر پشت و روری کارت ملی با مهر و تایید دفتر اسناد رسمی | |||
- 6 قطعه عكس تمامرخ 4×3 تهيه شده در سال جاري | |||
- اصل و كپي دفترچه بيمه (در صورت دارا بودن) اعم از خدمات درماني، تأمين اجتماعي، ارتش و... | |||
- تاییدیه تحصیلی | |||
12 | كليه پذيرفتهشدگان (برادران) |
مدرك وضعيت نظام وظيفه. -تصویر مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه با مهر و تایید دفتر اسناد رسمی |
- با توجه به يكي از بندهاي مندرج در صفحات 20 تا 22 دفترچه راهنماي ثبتنام و شركت در آزمون (شماره 1) |
تاییدیه تحصیلی:
اصل و کپی رسید پستی درخواست تاییدیه تحصیلی
نحوه اخذ رسید تاییدیه تحصیلی:
با توجه به نامه ارسالی از وزارت ارتباطات و فناوری مورخ 27/07/1399 جهت اخذ تاییدیه تحصیلی، نیاز به مراجعه به دفاتر پیش خوان دولت نمی باشد و صرفا با مراجعه به سایت https://emt.medu.ir رسید تاییدیه تحصیلی خود را دریافت نموده و در قسمت اطلاعات پایه و ارسال مدارک بارگذاری فرمایید.
**پیگیری وصول تاییدیه تحصیلی مدرک مقاطع قبلی تا قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی بر عهده دانشجو می باشد.
قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه:
-کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا ذکر گردیده مدارک زیر جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه تهیه و به پلیس10+ در شهرستان محل سکونت مراجعه و فرم موافقت با معافیت تحصیلی را از پلیس10+ اخذ و در فرایند ثبت نام بارگذاری نمایند.
مدارک لازم جهت ارائه به پلیس 10+
- دو نسخه پرینت فرم تکمیل شده درخواست معافیت تحصیلی (دریافت از فرایند ثبت نام(مراجعه به فایل راهنما، آخرین مرحله تکمیل فرایند)) کد اصالت جایگزین امضای الکترونیکی می باشد.
- یک نسخه پرینت تکمیل شده مشخصات فردی مشمول جهت صدور مجوز ثبت نام(دریافت از فرایند ثبت نام)
- یک نسخه کپی کارت ملی
- یک نسخه کپی شناسنامه
- یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی
- یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی
((قبل از ارسال، حتما اسکن مدارک جهت ثبت نام اینترنتی صورت گرفته باشد))
آدرس دانشگاه جهت ارسال کلیه مدارک:
فسا/انتهای بلوار محب میدان استاد بهمن بیگی، (درج رشته الزامی می باشد)، کد پستی 7461686131
برای آشنایی بیشتر با دانشگاه و سامانهها به لینکهای زیر توجه نمایید:
- جهت آشنایی با دانشگاه فسا اینجا را کلیک کنید.
- جهت دریافت فایل راهنمای مرحله اول ورود به سایت اینجا را کلیک کنید.
- جهت دریافت فایل آشنایی با سامانهها اینجا را کلیک کنید.
- جهت دریافت شماره تلفنهای ارتباطی با کارشناسان اینجا را کلیک نمائید.
- جهت دریافت فایل راهنمای ثبت نام اینجا را کلیک نمائید.
- جهت دریافت فایلهای راهنمای نحوهی ورود به کلاس مجازی و آموزش آنلاین، از منوهای بالای صفحه، به منوی آموزش مجازی وارد شوید.
- منتشر شده در شنبه, 10 آبان 1399 14:25