امروز 30 دی 1396

قابل توجه دانشجویان جدیدالورود

ضمن عرض خوشامدگویی و تبریک بخاطر پیوستن به جمع دانشجویان دانشگاه فسا، خواهشمند است که جهت تسهیل در امر ثبت نام به نکات زیر توجه کرده و تمامی پرسشنامه و فرم های ذکر شده را دانلود کرده و پس از پرینت و تکمیل کردن، در روز ثبت نام به مسئولین مربوطه تحویل نمایید.

 

ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام می شود.

  • مرحله اینترنتی :

  این مرحله در روزهای 24 و 25 شهریور ماه انجام می شود.

  • مرحله حضوری :

این مرحله بر اساس حروف الفبا ( از حرف الف تا حرف س روز سه شنبه 92/06/26 و از حرف ش تا حرف ی در روز چهارشنبه 92/06/27 ) انجام می گیرد .

شایان ذکر است دانشجویان محترم در زمان ثبت نام اینترنتی کلیه مدارک مورد نیاز را طبق شرایط درج شده اسکن نموده و از طریق سایت ارسال نمایند و در روز ثبت نام حضوری کلیه مدارک خود را همراه با یک نسخه کپی از آنها در اختیار داشته باشند .

جهت رفاه حال دانشجویان و خانواده های محترم آنها درروزهای ثبت نام حضوری نهار در سلف سرویس دانشگاه موجود می باشد که متقاضیان می بایست در روز ثبت نام ژتون نهار را تهیه نمایند.

 بخش اول: فرمها و پرسشنامه های مورد نیاز

کامل شدن فرآیند ثبت نام منوط به پر کردن تمامی این فرم ها و پرسشنامه ها است. لذا، جهت درج در پرونده، آنها را به دقت خوانده و بصورت خوانا تکمیل فرمائید.

  1. پرسشنامه جامع دانشجویان جدید الورود
  2. پرسشنامه پيشينه و علایق ورزشی دانشجویان جدیدالورود
  3. پرسشنامه طرح کارنامه سلامت
  4. فرم اطلاعات محارم ((مخصوص دانشجویان دختر))

 

همچنین خواهشمند است به نکات زیر توجه کنید:

  • با توجه به انجام طرح پایش سلامت کلیه دانشجویان جدیدالورود ملزم به ارائه نتایج آزمایشات CBC—BG در زمان ثبت نام به امور بهداشت ودرمان دانشگاه می باشند.
  • جهت مشخص شدن وضعیت بیمه پایه دانشجویان، می بایست دانشجویانی که از بیمه استفاده می کنند کپی صفحه اول دفترچه بیمه خود را ارائه دهند.

 

 

بخش دوم: مدارک مورد نیاز وام دانشجوئی

1-کپی شناسنامه(تمام صفحات)

2-کپی کارت ملی

3-کپی حکم کارگزینی ضامن(ضامن باید کارمند رسمی (شاغل یا بازنشسته) بوده و دارای حکم کارگزینی باشد)

4-تکمیل فرم های مربوط به وام که در سایت دانشگاه فسا- معاونت دانشجوئی- اداره رفاه (اینجا)  قرار دارد.

تذکر: قید آدرس دقیق – کدپستی-وشماره تلفن وهمراه الزامی است.   

 

بخش سوم: سایت تغذیه و رزرو غذا 

  • دانشجویان می بایست جهت رزرو غذای هفته بعد(92/6/30 الی 92/7/4) در تاریخ های 92/6/26 و 92/6/27 اقدام به رزرو غذا نمایند.  ( نام کاربری: عدد سمت چپ – پشت کارت و رمزعبور:1)
  • جهت افزایش اعتبار و رزرو غذا داشتن رمز دوم کارت بانکی الزامی است.
  • دانشجویان می بایست جهت هفته بعد از روز شنبه تا سه شنبه هرهفته نسبت به رزرو غذای هفته آینده اقدام نمایند.
  • آدرس سایت تغذیه:

http://pershiess.fasau.ac.ir:81

                                                                 

 

بخش چهارم: مدارک مورد نیاز ثبت نام در خوابگاه

1-کپی شناسنامه(تمام صفحات)

2-کپی کارت ملی

3-دوقطعه عکس

4-فرم اطلاعات محارم ((مخصوص دانشجویان دختر))

5-واریز مبلغ700،000 ریال(هفتصدهزارریال)به حساب شماره 0764093127 بانک تجارت (شهریه خوابگاه) جهت ودیعه خوابگاه و ارائه اصل فیش بانکی در روز ثبت نام.(دانشجویان دختر وپسر)

6-واریز هزینه خوابگاه به حساب شماره 0764093127 بانک تجارت (شهریه خوابگاه) به شرح جدول ذیل و ارائه اصل فیش بانکی در روز ثبت نام.(مخصوص دانشجویان دختر)

تذکر:نحوه واریز هزینه خوابگاه  برادران و مبلغ در روز ثبت نام به اطلاع دانشجو خواهد رسید.

دانشجو

روزانه(ریال)

شبانه(ریال)

دختر

2550000

3350000

پسر

***

***