امروز 01 آبان 1396

مراحل فارغ التحصیلی

 

اینک که با استعانت الهی و همکاری بین دانشگاه فسا و اداره پست شهرستان فسا در جهت رفاه حال دانش آموختگان محترم، امکان صدور گواهی موقت فارغ التحصیلی و دانشنامه بصورت غیر حضوری و ریز نمرات تائید شده، مقدور گردیده است فلذا از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد که قصد اخذ مدارک طبق لیست پیوست را دارند می توانند از طریق لینک http://pershiess.fasau.ac.ir/sess/script/degreelogin.aspx اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

تذکر: در حفظ کدرهگیری دقت لازم را مبذول فرمایید. امکان ورود به سایت پس از دریافت کدرهگیری فقط برای یکبار امکان پذیر می شود و جهت پی گیری امور مربوط به ارسال مدرک فقط از طریق کدرهگیری امکان پذیر می باشد.

مدارک لازم موجود در پرونده دانشجویی جهت صدور مدرک گواهی موقت:

1-    اصل یا گواهی موقت مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

2-    اصل کارنامه سوم و پیش دانشگاهی

3-    تاییدیه پیش دانشگاهی(ارائه مدرک پیش دانشگاهی به اداره پست و ارسال تاییدیه توسط پست صورت می گیرد)

4-    عکس، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی

5-    فرم تسویه حساب. درصورت عدم تسویه حساب در گذشته ، با ورود به سیستم اتوماسیون در بخش فرایندها ، کد 45 را در قسمت (اجراي فرايند جديد از فرايند با شماره مرجع) را وارد نمایید پس از تایید آن فرم تسویه حساب برای شما فعال خواهد شد. توجه داشته باشید که پس از فعالسازی وارد فرم تسویه حساب شده و گزینه( ذخیره و ارسال) را انتخاب نمایید.از این مرحله به بعد شما کاربر هر مرحله را در پایین صفحه مشاهده می نمایید و پی گیری تایید هر مرحله بر عهده دانشجو می باشد.

شناسه‌های مورد نیاز در اتوماسیون و دفترچه تلفن

فایل pdf نحوه تکمیل فرم تسویه حساب

6-    (آقایان) کپی کارت معافیت یا پایان خدمت و استعلام صحت آن از پلیس +10 یا برگ اعزام بدون مهر غیبت که به تایید دفتر اسناد رسمی رسیده باشد یا اصل گواهی صادره از حوزه نظام وظیفه مبنی بر اشتغال به خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل مقطع بالاتر که در آن شماره کلاسه نظام وظیفه ذکر شده باشد.

7-    هزینه پستی به مبلغ 100000 ریال (یکصدهزار ریال)  و هزینه تمبر به مبلغ 10000ریال (ده هزارریال)بصورت اینترنتی و از طریق وارد کردن رمز دوم امکان پذیر می باشد. راهنمایی

 

مدارک لازم جهت دریافت دانشنامه و ریز نمرات تایید شده:

1-    اصل گواهی موقت

2-     جهت لغو تعهد آموزش رایگان سه راه وجود دارد:

الف )انجام کار به میزان متناسب با زمان بهره مندی از آموزش رایگان: لازم به ذکر است لغو تعهد سوابق کاری صرفا بر اساس سوابق بیمه قابل بررسی می باشد. لذا شاغلین در بخش غیردولتی با مراجعه به بیمه لیست تایید شده سوابق خود را دریافت نمایند. شاغلین در ارگانهای دولتی می توانند با  ارائه اصل یا کپی برابر اصل آخرین حکم کارگزینی جهت لغو تعهد اقدام نمایند. همچنین برای هر دو ارگان خصوصی یا دولتی، گواهی انجام کار که در ان تاریخ شروع به کار و لغایت.. ذکر شده باشدالزامی است.ضمنا پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی و پروانه کسب از تاریخ صدور با ارائه بیمه قابل پذیرش می باشد ضروری است کپی برابر اصل آن که دردفتر اسنادرسمی تنظیم شده باشد ارائه گردد.

ب)پرداخت هزینه آموزش رایگان (فیش واریزی به دانشگاه ارسال شود)، محاسبات هزینه آموزش رایگان توسط کارشناس بخش بررسی و به شما اعلام خواهد شد.

پ) معرفی نامه از سازمان کار و امور اجتماعی مبنی بر عدم کاریابی

همچنین تکمیل فرمهای وزارت مبنی بر نحوه لغو تعهد

3-    کپی دانشنامه مقاطع قبلی

4-    دو قطعه عکس 4*3 تمام رخ

5-    یک برگ فتوکپی شناسنامه که به تایید دفاتر اسناد رسمی رسیده باشد.

6-    (آقایان) کپی کارت معافیت یا پایان خدمت و استعلام صحت آن از پلیس +10 یا برگ اعزام بدون مهر غیبت که به تایید دفتر اسناد رسمی رسیده باشد یا اصل گواهی صادره از حوزه نظام وظیفه مبنی بر اشتغال به خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل مقطع بالاتر که در آن شماره کلاسه نظام وظیفه ذکر شده باشد.

7-    هزینه پستی به مبلغ 100000 ریال (یکصدهزار ریال)  و هزینه تمبر به مبلغ 10000ریال (ده هزارریال)بصورت اینترنتی و از طریق وارد کردن رمز دوم امکان پذیر می باشد. راهنمایی

8-    مدت زمان لازم جهت ارسال مدرک دانشنامه  در صورت تکمیل پرونده حداقل یک ماه می باشد.

چنانچه به هر دلیلی لیست مدارک ارسالی از طرف دانشجو دارای نقص باشد یا مبلغ واریزی کمتر از حد تعیین شده باشد دانشگاه از ارائه خدمات غیر حضوری معذور بوده و مسئولیت آن بر عهده شخص متقاضی می‌باشد.