پرسش‌های متداول

تعداد بازدید:۳۷۸۱

جهت طرح پرسش خود در زمینه‌ی آموزش مجازی، اینجا را کلیک فرمائید.

 


رفع عدم نمایش درس‌ها در میز کار

اگر کاربر دروس خود را در میز کار مشاهده نمی‌کند، دو حالت ممکن است اتفاق افتاده باشد:

  1. اگر تعدادی از دروس را مشاهده نمی‌کند، بایستی از طریق استاد مربوطه، پیگیری کند که آیا استاد وی را به شرکت کنندگان کلاس اضافه نموده یا خیر، اگر درس مربوط به ترم‌های گذشته است، این امکان وجود دارد که از دید دانشجو پنهان شده باشد.
  2. در صورتی‌که کاربر هیچ کدام از دروس خود را در میزکار مشاهده نمی‌کند، طبق دستورالعمل زیر اقدام نماید:

در میز کار بر روی شخصی‌سازی این صفحه کلیک نماید.

 

سپس در قسمت نمای کلی درس، بر روی چرخ‌دنده کلیک کرده و نمایش بلوک نمای درس را انتخاب و در نهایت بر روی اتمام شخصی‌سازی این صفحه کلیک نماید.

حال تمام دروسی که کاربر به عنوان شرکت کننده در آن تعریف شده و اجازه‌ی مشاهده‌ی آن‌ها را دارد، نمایش داده می‌شود

 

 


 

رفع مشکل عدم دسترسی به سایت مودل

هنگام مراجعه به سامانه آموزش مجازی مودل، به آدرس online.fasau.ac.ir ممکن است کاربر با خطای "در حال حاضر این سایت در دسترس نیست." مواجه شود، نشان‌دهنده آن است که مودل وی را به عنوان کاربری در ایران نپذیرفته است.

 

پس باید اقدامات زیر را انجام دهد:

اگر از فیلتر شکن استفاده می‌کند، آن را غیر فعال نموده و دوباره به سامانه مودل مراجعه نماید.

اگر فیلتر شکن بر روی دستگاه فعال نیست، در سایت گوگل عبارت my ip را جستجو نماید و حاصل جستجو(4 عدد که با نقطه از هم جدا شده‌اند، مطابق شکل زیر) را به کاربر it در سامانه آموزش، پیام دهد، تا کارشناس مربوطه مشکل را پیگیری نماید.

 

آخرین ویرایش۱۳ خرداد ۱۴۰۴